asiakaspalvelu puhelin ilmainen toimitus asiakaspalvelu sahkoposti asiakaspalvelu puhelin ilmainen palautus ja vaihto aina maksuton palautus ja vaihto asiakaspalvelu sahkoposti

Vaihdot ja palautukset

 

On turvallista ostaa suomalaisesta verkkokaupasta!

Sinulla on aina 14 päivän maksuton vaihto- ja palautusmahdollisuus!
Voit siis ihan rauhassa tutustua ostoksiisi.

Vaihto ja palautus on sinulle aina maksutonta, eikä sinun tarvitse kertoa syytä palautukseen.
Sama vaihto- ja palautusoikeus koskee myös ALE-tuotteita!

Muistathan kuitenkin, että kaikkien palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden tulee olla täysin
myyntikuntoisia. Tuotetta ei saa käyttää, sitä ei saa pestä eikä siitä saa irroittaa lappuja.
Myös kenkälaatikko on osa tuotetta, eli pidäthän sen vahingoittumattomana.

Olemme iloisia, mikäli informoit meille etukäteen aikeistasi palauttaa tai vaihtaa. Näin käsittely
nopeutuu ja saat rahat tilillesi nopeammin tai tilauksesi laskun ajantasalle.

 

Mikäli haluat vaihtaa- tai palauttaa tuotteen toimi seuraavasti:

1.

Lähetä palautettava tai vaihdettava ostoksesi meille asiakaspalautuksena. Asiakaspalautus on
sinulle aina maksuton. Muista pakata lähetettävät vaatteet ja asusteet hyvin, jotta ne säilyvät
vahingoittumattomana ja myyntikuntoisena edelleen. Voit pakata ne samaan pakkaukseen,
jossa Viivi & Viktor on ne sinulle lähettänyt. Suojaa tuotteet muovilla (ei haittaa vaikka tuotteen
oma muovipussi olisi rikkoontunut). Muista liittää lähetyksen mukaan palautus-/vaihtolomake,
johon täytät omat tietosi. Vie lähetys postiin ja kerro virkailijalle, että kysymyksessä on
Viivi & Viktor asiakaspalautus:

Asiakaspalautus / sopimus 638 759
Viivi & Viktor
Hakalahdenkatu 83 A 9
67100 Kokkola
 

On tärkeää, että palautat tuotteet asiakaspalautuksena, sillä emme valitettavasti voi lunastaa
postiennakkopaketteja. Asiakaspalautus on sinulle maksutonta.

2.

Mikäli lähetät viestin meille asiakaspalvelu@viiviviktor.fi tai soitat asiakaspalvelun
puhelimeen 0400 99 88 56, palautuksen/vaihdon käsittely nopeutuu.
Ja vaihdossa tietenkin varaamme sinulle heti toivomasi vaihtotuotteen.

3.

Mikäli otat toisen vaatteen tai asusteen tilalle, lähetämme sen sinulle mahdollisimman pian,
muutamassa arkipäivässä. Mikäli taas palautat tuotteen, saat rahasi takaisin. Muista merkitä
palautuslomakkeeseen tilinumerosi.

Mikäli olet maksanut Collector tai Klarna -laskulla, pyrimme vähentämään palautetun summan
laskustasi.
Erityisesti Collector -laskulla maksetuista palautuksista on tärkeää saada tieto meille
mahdollisimman nopeasti. Silloin tuote saadaan helposti poistettua laskulta, ilman ylimääräisiä
kommervenkkejä.
 

4.

Huomaathan, että mikäli ostoksesi on sisältänyt kampanjatuotteen (esimerkiksi maksuttoman
kylkiäisen), on sinun palautettava myös kylkiäinen.

 

Arvostamme reilua ja fiksua toimintaa puolin ja toisin. Voit aina ottaa yhteyttä
asiakaspalveluumme mikäli sinulla on mielessäsi toimintaamme liittyviä kysymyksiä.
Vastaamme mielellämme ja puhelinlinjamme on asiakkaita varten!

Asiakaspalvelu puhelin 0400 99 88 56, joka päivä kello 10 - 20

Toivottavasti olet tyytyväinen toimintaamme, ja teet Viivi & Viktor kaupassa ostoksia uudestaan!